20 iulie 2012

Mă vait...

Da . Asta este una dintre postările în care mă vait . Una plictisitoare şi mediocră probabil , dar simt nevoia să o fac .
Ştiţi momentul ăla când eşti destul de mare să faci unele lucruri , dar eşti etichetat ca fiind prea mic  ? Ei bine , mi s-a întamplat şi îmi doresc acum pentru prima dată să fiu cu câţiva ani mai în vârstă ( am 17 ani ) .
Se pare că nu-s destul de mare să mă duc într-o tabară , sau la un concert rock singură , dar sunt destul de mare să spăl vasele , să-mi pregătesc singură masa , să fac cumpărături , etc.
Nu mă vait că părinţii îmi solicită ajutorul , pentru că niciodată nu m-au pus sa fac mare lucru , dar mă deranjează supraprotectivitatea parentală . Nu-mi doresc să am voie să mă duc într-un club , ori să umblu noaptea prin baruri , pentru că nu sunt interesată de astfel de activităţi şi nici nu am fost vreodată. Cer doar un weekend la munte cu prietenii...
Le înţeleg oarecum îngrijorarea , dar nu-s chiar atât de inconştientă încât să mă duc direct în gura lupului...


Şi o poză cu nişte hipsteriţe ca bonus :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu